Wat hebben we daarvoor gedaan

De projectgroep Arbeidsmarkt communicatie die in 2019 is gestart richt zich met name op het op de markt zetten van de regio als merk. Onze organisatie volgt een eigen spoor wat onder andere heeft geleid tot een eigen site 'www.werkenvoorpapendrecht.nl'.

Inzet is om ons de komende periode sterker te profileren op de arbeidsmarkt als aantrekkelijke werkgever, juist ook voor jongere werkzoekenden. Daarom is een (aanvullend) 'eigen gezicht' als gemeente Papendrecht geformuleerd, met minder nadruk op werving als gemeenschappelijk werkgever Drechtsteden. Daardoor wordt onze eigen identiteit beter tot uitdrukking gebracht en is het mogelijk om de aantrekkelijke kanten van het werken voor Papendrecht te benutten.



Toelichting

--

Kwaliteit

Wat hebben we daarvoor gedaan

De projectgroep Arbeidsmarkt communicatie die in 2019 is gestart richt zich met name op het op de markt zetten van de regio als merk. Onze organisatie volgt een eigen spoor wat onder andere heeft geleid tot een eigen site 'www.werkenvoorpapendrecht.nl'.

Inzet is om ons de komende periode sterker te profileren op de arbeidsmarkt als aantrekkelijke werkgever, juist ook voor jongere werkzoekenden. Daarom is een (aanvullend) 'eigen gezicht' als gemeente Papendrecht geformuleerd, met minder nadruk op werving als gemeenschappelijk werkgever Drechtsteden. Daardoor wordt onze eigen identiteit beter tot uitdrukking gebracht en is het mogelijk om de aantrekkelijke kanten van het werken voor Papendrecht te benutten.